Als Livebuilder aan het werk in Kameroen! - Reisverslagen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu Als Livebuilder aan het werk in Kameroen! - Reisverslagen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Vanaf 24 januari ben ik voor twee maanden werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital voor de organisatie Livebuild. Dit typische Afrikaanse ziekenhuis ligt in de stad Beau in westen van Kameroen. In deze twee maanden ga ik meelopen/werken als (oncologie)verpleegkundige op verschillende afdelingen binnen dit ziekenhuis.
En..... De tweede maand (eind februari) komt Jurgen (mijn vriend) mij ook nog opzoeken. Hij gaat zelf ook een maand aan het werk als vrijwilliger voor de organisatie.
Oftewel er staat mij/ons een te gek avontuur te wachten waar we beiden enorm veel zin in hebben!!!

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2014

Tot ziens en bedankt!

02 Maart 2014

Wat een geweldige week!

25 Februari 2014

Werken en chillen

19 Februari 2014

Tweede behandeling

16 Februari 2014

Weekend!
Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11916

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: