Tweede behandeling - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu Tweede behandeling - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

Tweede behandeling

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Februari 2014 | Kameroen, Buéa

Goodevening!
Hier een super kort berichtje van ons. We vermaken ons prima alleen de laatste dagen ging ik lichamelijk weer achteruit. Vandaag zelfs naar huis gestuurd door collega's omdat ik bleek zag, erg duizelig was en ik voel overal pijn in mijn lichaam, met name in mijn nek. Dus in overleg met de coördinator hier weer naar het ziekenhuis gegaan en de malariatest blijft positief. Ook hebben ze een aantal andere dingen uitgesloten, maar toch is er gestart met een andere behandeling tegen de malaria. Namelijk Artemether injecties die Jurgen in mijn bil spuit. Erg charmant, maar hopelijk slaat deze behandeling wel aan! Ik voel me niet doodziek ofzo maar echt algehele malaiseachtig en met name 's avonds lamlendig.
Met Jurgen gaat verder alles toppie en we kijken erg uit naar morgen wanneer de president zijn gezicht laat zien. Hij is gisteren al gearriveerd.
Hopelijk heb ik de volgende keer beter bericht, maar maak je geen zorgen, wij redden ons hier prima!
Tot snel! Veel liefs van ons!

  • 19 Februari 2014 - 18:44

    Carien:

    Nou Sanne hopelijk word het snel beter!!!!
    Bah.. niet fijn natuurlijk!!
    Fijn dat verder alles wel goed gaat!:)
    Hopelijk kunnen jullie nog wel een beetje genieten van alles!:)

    Veel plezier nog en beterschap gewenst!!

    Groetjes uit Nijverdal!!:)

    xxx

  • 19 Februari 2014 - 19:10

    Ria Van Alfen:

    Hoi Sanne,
    Hoop dat je weer snel op knapt.
    En dat jullie nog lekker kunnen genieten van het avontuur.
    We fijn dat Jürgen nu bij je is.
    Groetjes uit Zwolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 11911

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: