De eerste dagen - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Januari 2014 | Kameroen, Buéa

Hier alles goed! Nog erg vermoeid van de lange reis, dus vanavond op tijd naar bed. De reis is goed verlopen, geen vertraging en Walters stond klaar om ons op te halen van het vliegveld. Nadat de band van de auto verwisseld was (geen idee wat er mis mee was), hebben we eerst 2 uurtjes bij kunnen komen in een guesthouse in Douala.
Vanmorgen zijn we vroeg naar Buéa vertrokken en aangekomen in ons guesthouse bij het ziekenhuis.
In het ziekenhuis zijn ze allemaal heel aardig en open! Als je jezelf voorstelt, geven ze bijvoorbeeld al direct een dikke knuffel, super leuk! We hebben een hele lieve vrouw, Alima, die zorgt dat er eten is en ze kookt zelfs ’s avonds voor ons; ik ben erg benieuwd.
Morgen is het nog een relaxte dag en ’s middags gaan we met z’n allen naar twee Amerikanen, waarvan er één arts is. Dan hebben we elkaar in ieder geval gezien, voor het geval zich een noodgeval voordoet.
Momenteel zit ik in een restaurant achter een bord eten (stroganoff met patatjes) en heb zelfs even Wi-Fi! Oftewel, ik vermaak me hier wel!

  • 25 Januari 2014 - 18:15

    Lisanne Slinkman:

    Het meid, goed te lezen dat je reis goed is gegaa, je goed bent opgevangen en je je al goed vermaakt!
    Liefs lisanne

  • 25 Januari 2014 - 20:20

    Lukas:

    Hoi tante Sanne,
    Vind je het leuk daar? Was t eten lekker? Mis je me al? Wij jou wel, omdat je niet op het feestje kwam.

    Dikke kus,
    Lukas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 11913

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: