Afscheid - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Januari 2014 | Nederland, Nijverdal

Morgen is het zover en vertrek ik om 06.00 uur richting Schiphol met mijn ouders en vriend. Dan moet ik écht doei zeggen. Gelukkig is het maar voor één maand want dan komt Jurgen mij in Kameroen opzoeken. Ik heb een hekel aan afscheid nemen maar mijn onverwachte afscheidsfeestje was toch echt superrrr gaaf. Ik zou uit eten gaan met mijn ouders en Jurgen maar in plaats daarvan stonden er 30 mensen in de woonkamer bij mijn ouders die mij enorm (en dat is nog zacht uitgedrukt) lieten schrikken door tegelijk 'verassinnngggg' te roepen. Ik schrok er zo van dat ik spontaan begon te huilen. Maar ik vond het zo leuk en was de hele dag aan het stralen. Iedereen die is geweest, bedankt voor jullie komst en alle leuke cadeautjes! Vanavond ga ik nog lekker uit eten met Jurgen en dan is het morgen echt zover. Mijn grote avontuur gaat beginnen. Ik vlieg om 11.40 uur vanaf Schiphol richting Istanbul, daar moet ik overstappen op een ander vliegtuig en de bedoeling is dat ik om 01.45 uur 's nachts aan kom in Douala. Op het vliegveld staat Walters, de Kameroenese coördinator van Livebuild, klaar om mij/ons op te halen. Hij brengt ons naar een guesthouse waar we blijven tot zondag om te wachten op nog twee medevrijwilligers en zodat we een beetje bij kunnen komen van de reis. Zondagmorgen gaan we richting Beau waar maandag ons project begint. Oftewel alles is goed geregeld. Ik zal zoveel mogelijk mijn best doen om deze blog bij te houden, al is dit geheel afhankelijk of WiFi het doet bij ons verblijf. Daarbij zal ik Jurgen een dagelijkse (korte) update geven hoe het met mij gaat dus bij vragen kun je altijd bij hem terecht. Tot snel !! Xx

  • 23 Januari 2014 - 12:34

    Lisanne Van Rhee:

    Lieve schat, geniet nog van je avondje met jurgen vanavond! Een hele fijne reis morgen. Geniet van je tijd in Kameroen!! En je weet het, veeeeeeee foto's maken :D
    Knuffel Xx

  • 23 Januari 2014 - 13:07

    Niensjes:

    Sanne, wij wensen jou een heerlijke avond, een "prima" afscheid, een goede reis en een SUPER tijd in Kameroen! GENIET en maak er wat van!!! Liefs de Niensjes

  • 23 Januari 2014 - 13:44

    Daniëlle:

    Héél veel plezier én suc6 gewenst!!!

  • 23 Januari 2014 - 21:45

    Carien:

    Heeeeel veel plezier!!!!zet hem op daar!! en goed oppasse he!!!:)xxxx

  • 24 Januari 2014 - 08:49

    Marc & Monique:

    Heel veel succes daar, en heel veel plezier natuurlijk! Geniet ervan!

  • 25 Januari 2014 - 12:14

    Caroline Velthuis:

    Hallo Sanne,

    Ik wil je via deze weg ontzettend veel succes toewensen bij dit grote avontuur. Supergoed en knap dat je dit doet. Vergeet niet ervan te genieten.

    Groetjes Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 11912

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: