Werken en chillen - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu Werken en chillen - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

Werken en chillen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Februari 2014 | Kameroen, Buéa

He hoi!
Zoals beloofd weer een samenvatting van hoe ons leven er momenteel uitziet in Kameroen.
Eindelijk lijkt het lichamelijk met mij beter te gaan, na flink wat tegenslagen de afgelopen 2 weken. Ik had/heb niet alleen malaria, maar ook nog een andere parasiet. Één die dysenterie genoemd wordt, waardoor je continu diarree hebt en vaak moet overgeven. Zaterdag hebben we overleg gehad met de arts en heb ik nog een voorraad pillen erbij gekregen, waaronder een antibiotica- en een wormenkuur. Dit brengt het aantal pillen die ik op één dag moet slikken op 11! Dit is exclusief de injectie, die Jurgen elke dag nog trouw in mijn bil spuit. Maarrrrrr ik lijk er van op te knappen en dat is het belangrijkste. Wel ben ik overal nog erg voorzichtig mee, zoals met eten. Ik durf geen eten meer te eten van een klein lokaal restaurantje of een gerecht wat heel veel olie bevat. Dan ben ik te bang dat het dan weer de verkeerde kant op gaat en dat is wel het laatste wat ik wil. Er hoeft niet nog een keer ruim 5 kg af....

  • 25 Februari 2014 - 19:13

    Narin:

    Hey lieverd!
    Ik ben blij om te lezen dat er vooruitgang lijkt te zijn.
    You can do it! Nog een paar weekjes en dan ben je eindelijk terug, maar probeer er (voor zover het kan) nog van te genieten en veel foto's maken zodat wij die kunnen bekijken als je terug bent!
    Beterschap!
    xxxxxxx Narin

  • 01 Maart 2014 - 15:38

    Stans:

    Hey lieve Sanne!
    Wat lees ik nu toch allemaal weer... Sanne ziek, maar gelukkig aan de beterende hand.
    Houd vol, meid en sla ze van je af die muggen.
    Fijn dat Jurgen bij je is en wel een stoertje hoor, dat hij je prikt. (hebben we nog vacatures op de V2.4??)

    Je hebt al heel wat meegemaakt in korte tijd en ik bewonder je doorzetting.
    Zo ken ik jou, een topper ben je!

    Rustig aan samen en we spreken weer,

    Knuffel van Stans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 11907

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: