De meeste voorbereidingen zijn getroffen.... - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu De meeste voorbereidingen zijn getroffen.... - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Sanne Middelkamp - WaarBenJij.nu

De meeste voorbereidingen zijn getroffen....

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 December 2013 | Nederland, Nijverdal

Jaaaaa.... Het is bijna zover! Na bijna een jaar aan voorbereidingen kan ik eindelijk zeggen dat ik binnenkort vertrek richting Kameroen. Om precies te zijn, over 6 weken en twee dagen zit ik in het vliegtuig!
De meeste voorbereidingen zijn getroffen. Denk hierbij aan het boeken van de tickets, het halen van de vaccinaties, de malariatabletten 'testen' en vrijdag ga ik/ gaan wij ons visum ophalen. De eerste spullen liggen zelfs al klaar. Oftewel, het aftellen kan beginnen.....Nog 44 dagen voor vertrek....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Werkzaam als (oncologie)verpleegkundige op de Gastro-enterale chirurgie en plastische chirurgie in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Ik ben nu 5 jaar gediplomeerd en aan het werk als verpleegkundige binnen de Isala en sinds april 2013 afgestudeerd als oncologie verpleegkundige. Vanaf mijn diplomering wou ik altijd al graag in het buitenland werken en ben sinds januari 2013 bezig met de voorbereidingen voor deze (grote) reis. Mijn vriend Jurgen, waar ik samen mee woon in Nijverdal, komt mij een maand vergezellen en gaat ook vrijwilligerswerk doen in Kameroen. Vanaf 24 januari ben ik werkzaam als vrijwilliger in het Mount Mary Hospital in Beau. Beau ligt in het westen van Kameroen en ik ga daar werken/meelopen als (oncologie)verpleegkundige.

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 11883

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 23 Maart 2014

Als Livebuilder aan het werk in Kameroen!

Landen bezocht: